دانلود بهترین های قرن 21

دانلود بهترین های قرن 21

دانلود نرم افزار ، بازی ، هک ، فیلم ، مقاله
دانلود بهترین های قرن 21

دانلود بهترین های قرن 21

دانلود نرم افزار ، بازی ، هک ، فیلم ، مقاله

آموزش ساخت ترینر و هک بازی به روش آسان


با سلام امروز میخوام بهتون یک آموزشی خاصی به شما بدم منظور اینکه چگونه شما بتوانید بازی های کامپیوتری را هک کرده و یا به قول خودمونی براش یک ترینر بسازید و یا جانتونو افزایش بدید و پولتونو زیاد تر کنید و …

به ادامه مطلب مراجعه کنید 

 کافیه شما این نرم افزار را در قدم اول دانلود کنید از اینجا دانلود کنید  رمز زیپش هم  www.tiny-games.ir  است نام این نرم افزار Cheat Engine می باشد به نرم افزار هک بازیها نیز معروف است.

کار با این نرم افزار خیلی خیلی راحته کافیه راههایی که من میگم رو پیش برید مطمئن باشید مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد.

این نرم افزار حتی قادر است بازی های فلش را نیز هک کند.

نرم افزار را دانلود کرده و نصب نمایید .

نرم افزار را اجرا نمایید روی دکمه کامپیوتر کلیک کنید نمونه عکس زیر

دمو

حال صفحه ای برای شما ظاهر خواهد شد من مثلا بازی kingdom rush را که یک بازی فلش است میخوام هک کنم پس گزینه اشو انتخاب میکنم و روی گزینه open کلیک میکنم نمونه تصویر زیر

دمو

حال میرم به داخل بازی و در وسط بازی بازی را pause میکنم و میام بیرون به داخل نرم افزار (نکته: هیچ وقت نرم افزار را در حین انجام دادن بازی نبندید باعث left شدن بازی میشه) نمونه تصویر زیر

دمو

حال پول من ۱۷۰ سکه است پس ۱۷۰ سکه رو در قسمت value سیرچ میکنم و گزینه first scan رو میزنم نمونه تصویر زیر

دمو

دمو

حال یک عده حروفی خواهند آمد همشونو انتخاب کرده و در کادر پایینی میکشم می اندازم و سپس همشونو انتخاب کرده و راست کلیک کرده و گزینه change record رو انتخاب کرده و value رو انتخاب میکنم مقدار پولی که نیاز دارم رو میزنم مثلا ۹۰۰۰۰ سکه نمونه تصویر زیر

دمو

حال به بازی میروم و میبینم که در حساب من به جای ۱۷۰ سکه ۹۰۰۰۰ سکه است نمونه تصویر زیر

دمو

این بود هک راحت بازی

راستی توجه هم داشته باشید این نرم افزار روی کلیه بازیها جواب میده پس نگران کار نکردنش هم نباشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.