دانلود بهترین های قرن 21

دانلود بهترین های قرن 21

دانلود نرم افزار ، بازی ، هک ، فیلم ، مقاله
دانلود بهترین های قرن 21

دانلود بهترین های قرن 21

دانلود نرم افزار ، بازی ، هک ، فیلم ، مقاله

معرفی وبلاگ به 3 موتور جستجوگر مشهور دنیا

معرفی وبلاگ به موتورهای جستجوگر


فهرست شدن مطالب وبلاگ شما در موتورهای جستجوگر در نهایت باعث افزایش بازدیدکنندگان وبلاگ  خواهد شد. در ادامه نحوه معرفی وبلاگ به سه موتور جستجوگر مطرح و محبوب که قابلیت جستجو در محتوای فارسی را دارند شرح داده خواهد شد.

1.معرفی به جستجوگر گوگل ( Google )

2.معرفی به جستجوگر یاهو ( Yahoo )

3.معرفی به جستجوگر مایکروسافت( Msn  و  Bing )



 

ادامه مطلب ...

دانلود دوبله فارسی انیمیشن کوتاه داستان لگو The LEGO Story 2013


The LEGO Story WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت WebRip 720p می باشد|

|صدای دوبله فارسی انیمیشن به صورت جداگانه به پست اضافه شد|

 

The Lego Story cover small دانلود دوبله فارسی انیمیشن کوتاه داستان لگو The LEGO Story 2013

 

نام انیمیشن: The LEGO Story – داستان لگو

ژانر: انیمیشن، انیمیشن کوتاه، بیوگرافی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۱۷ دقیقه

حجم: ۱۲۹ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

IMDB

دوبله فارسی (دانلود بهترین های قرن 21)

خلاصه داستان: به مناسبت هشتادمین سالگرد تاسیس کارخانه ی لگو، انیمیشنی توسط این کارخانه ساخته شده که ماجرای ایجاد کارخانه ی لگو را روایت می کند و …

   ادامه مطلب ...

دانلود بازی Dark Souls II Crown of the Sunken King برای PC

افزونه ی جدید بازی Dark Souls 2 با نام Crown of the Sunken King ساعاتی پیش عرضه شد. به دلیل این که نصب این DLC نیاز به نصب آپدیت های پیشین بازی داشته و تقریبا تمامی فایل های بازی آپدیت شده اند، گروه CODEX تصمیم گرفت که یک نسخه کامل از بازی را به همراه DLC جدید این بازی و آپدیت بازی به نسخه ۱.۰۴ را در یک پکیج کامل عرضه نماید. در این نسخه تمامی DLCهای پیشین بازی نیز قرار داده شده است. برای مشاهده ی تصاویر جدیدترین DLC بازی و هم چنین دریافت بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Dark Souls II Crown of the Sunken King PC-CODEX

 

Dark Souls II Crown of the Sunken King pc cover دانلود بازی Dark Souls II Crown of the Sunken King برای PC

   ادامه مطلب ...

نرم افزار محبوب میکس آهنگ djay 2 2.5.2 – آیفون ، آیپد و آیپاد

پس از موفقیت‌های نسخه‌ی اول اپلیکیشن djay که پرفروش ترین ابزار DJ برای iOS به‌شمار می‌رود، شرکت سازنده‌ی این نرم‌افزار نسخه‌ی دوم آن را به‌تازگی منتشر کرده که در آن همه‌چیز از نو طراحی شده است. djay 2 آیپد شما را به یک سیستم تمام و کمال DJ تبدیل می‌کند تا بتوانید با استفاده از آهنگ‌های داخل آیپد خود میکس‌های مورد علاقه‌ی خود را به‌راحتی ایجاد کنید. این اپلیکیشن هم برای تازه‌کاران و هم برای کسانی که حرفه‌ای هستند ابزارهای مناسبی ارائه می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید این اپلیکیشن برای آیفون طراحی شده است و برای استفاده از نسخه‌ی آیپد می‌توانید نسخه‌ی اختصاصی آن را دانلود نمایید. همچنین برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

djay%202%202.5.2 نرم افزار محبوب میکس آهنگ djay 2 2.5.2 – آیفون ، آیپد و آیپاد

   ادامه مطلب ...

دانلود فصل اول مستند رمز و راز در موزه – Mysteries at the Museum Season 1 2010

 

Mysteries at the Museum Season 1 (2010) DVDRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت دهم به پست اضافه شد|

 

Mysteries.at.the.Museum.Cover دانلود فصل اول مستند رمز و راز در موزه   Mysteries at the Museum Season 1 2010

نام مستند: Mysteries at the Museum Season 1

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۴۰۵ مگابایت

کیفیت: DVDRip (بهترین کیفیت موجود)

زیرنویس: ندارد

خلاصه داستان: گنجینه های مختلف و عجیب و غریبی در موزه های مختلف آمریکا وجود دارد که هر یک نشانگر قسمتی از تاریخ حیرت آور است، ولی نمای فیزیکی اشیا فقط بخشی از داستان را برایمان روشن می کند، و شکی در آن نیست که پشت هر یک از این اشیا داستان های شگفت انگیز و راز آلودی وجود دارد که باید آشکار شود، داستان هایی که سرشار از رسوایی، راز، قتل و توطئه هستند، در این مستند مجری دان وایلدمن (Don Wildman) به بخش گسترده ای از موزه ها آمریکا را بازدید می کند و به دنبال یافتن جواب هاییست که تا به حال در هیچ مستند یا نمایش تلویزیونی به آن اشاره نشده است. قابل توجه کاربران این مجموعه دارای ۱۲ قسمت می باشد که به مرور زمان قسمت های جدید اضافه خواهد شد.

  

ادامه مطلب ...

دانلود بازی AR-K Episode 1 and 2 برای PC

Alicia دانش آموز خبرنگاری است. آلیسیا در جامعه ای عجیب و غریب زندگی می کند که او را به سمت وقایعی پیش می برد تا او بیشتر از پیش به سبک زندگی و جامعه ای که در آن رشد کرده توجه کند.در این راه با معماهای عجیب و غریبی برای یافتن اشیاء برخورد می کند که باید در آنها به تحقیقات خود برای کشف حقایق دنیا ادامه دهد.روزی او با سرگیجه از خواب بیدار می شود و متوجه می شود تمام وقایع شب قبل را فراموش کرده است. این پرسش و پرسش های زیاد دیگر ذهن آلیسیا را به خود مشغول کرده ، پس او از تخت خواب بیرون می آید و در اپیزود اول این بازی در داستانی بسیار زیبا و هیجان انگیز به دنبال کشف حقایق می گردد.

 

AR-K Episode 1 and 2 REPACK-FLT | 1.0 GB

 

AR K Episode 1 and 2 دانلود بازی AR K Episode 1 and 2 برای PC

   ادامه مطلب ...

نرم افزار پردازش تصاویر ماهواره ای PCI Geomatica 2013 SP3

نرم افزار PCI Geomatica 2013 SP3 اولین بار در سال ۱۹۸۰ در کشور کانادا عرضه شد. این نرم افزار به شما کمک می کند تا از طریق مانیتور کامپیوتر خود قادر باشید به نمایش و پردازش عکس های هوایی و تصاویر ماهواره ای پرداخته و عکس خروجی مطابق با خواسته خود را از آن ها تهیه کنید. نرم افزار PCI از لحاظ پردازش داده های رستری و برداری از توانمندی های بالایی برخوردار است به طوری که به گفته دکتر کیامهر در کشورهای خارجی نیز به عنوان یکی از نرم افزار های اصلی و پرکاربرد در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار امکانات فوق العاده ای را جهت پردازش داده های رستری و برداری فراهم نموده است.

 

PCI Geomatica 2013 SP3 نرم افزار پردازش تصاویر ماهواره ای PCI Geomatica 2013 SP3

   ادامه مطلب ...

نرم افزار دانلود آسان از تورنت µTorrent 3.4.2 build 31633

چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.

 

%b5Torrent%203.4.2%20build%2031633 نرم افزار دانلود آسان از تورنت µTorrent 3.4.2 build 31633

   ادامه مطلب ...

نرم افزار تغییر صدا My Voice changer deluxe 2.4 – اندروید

آیا تا به حال از خودتان پرسیده اید چگونه صدایتان را تغییر دهید ؟ توسط نرم افزار My Voice Changer Deluxe این کار بسیار راحت است. نرم افزار My Voice changer که محصول شرکت Korrisoft است که میتوانید صدای خودتان را ضبط کنید و سپس با ترکیب جلوه های جذاب آن به کودک یا خانم یا مرد و… تغییر دهد یا آنها را با یکدیگر ترکیب نمایند و برای دسوتانتان ارسال کنید ! برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.‍۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

My Voice changer deluxe 2.4 نرم افزار تغییر صدا My Voice changer deluxe 2.4 – اندروید

   ادامه مطلب ...

نرم افزار بانک قرض الحسنه مهر ایران BankMehr v2.7.8 – اندروید

نرم افزار BankMehr که دسترسی شما به انجام امور خود در این بانک را بسیار راحت و سریع میکند.در برنامه BankMehr شما می توانید تمامی امور بانکی تان از جمله قبوض را پرداخت کنید ، انتقال آسان وجه. تسهیلات و … را به آسان ترین شکل ممکن انجام دهید.برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.‍۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

BankMehr v2.7.8 نرم افزار بانک قرض الحسنه مهر ایران BankMehr v2.7.8 – اندروید

   ادامه مطلب ...

بازی برش پنیر From Cheese v1.5.1 – اندروید

From Cheese بازی جدید هیجان اور در سبک بازی های تفریحی برای اندروید است که یک گیم فکری و خوش ساخت برای سیستم عامل اندروید میباشد. یک مسیر از موش به پنیر رسم کنید تا موش با بو کشیدن مسیر را دنبال کند و به پنیر برسد، پنیر را بگیرید و به موش‌های گرسنه که منتظر آن هستند برسانید، در راه نیز باید مواظب باشید که بمب ها را منفجر نکنید چرا که بازی را می بازید. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.‍۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

From Cheese v1.5.1 بازی برش پنیر From Cheese v1.5.1 – اندروید

   ادامه مطلب ...

بازی دنیای مد Superstar Fashion Girl v1.0.3 – اندروید

اکثریت مردم در دنیای مد جست و جو می کنند و این مساله برایشان جالب می باشد. از آنجایی که این بازی با دنیای مد و نوع پوشش سر و کار دارد، برای بسیاری از شما می تواند جذاب و سرگرم کننده باشد. شما در بازی Superstar Fashion Girl می خواهید در زمینه های مختلفی مانند خوانندگی و رقاصی وغیره به شهرت برسید،پس تمام تلاش خود را کنید تا به هدفتان برسید. برای مشهور شدن لازم است قبل از هرکاری معاشرت خود را با افراد موجود در این بازی زیاد کنید و ستاره بگیرید. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.‍۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Superstar Fashion Girl v1.0.3 بازی دنیای مد Superstar Fashion Girl v1.0.3 – اندروید

   ادامه مطلب ...

دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePants

 

SpongeBob SquarePants (1999-now) 480p DVDRip Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

| این پست به صورت هفتگی آپدیت می شود |

قسمت های 51 تا 70 اضافه شدند

 

spongebob squarepants دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePants

نام انیمیشن : SpongeBob SquarePants – باب اسفنجی شلوار مکعبی

سال انتشار: ۱۹۹۹ – تا الان

مدت زمان: میانگین ۸ دقیقه

حجم : – مگابایت

کیفیت : DVDRip 480p

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه : باب اسفنجی ! شخصیت اصلی و محبوب سریال SpongeBob SquarePants می باشد که از سال ۱۹۹۹ تا به هم اکنون از شبکه Nickelodeon در حال پخش است . ماجراهای هر قسمت مستقل از سایر قسمت‌ها بوده و در رساندن مفهوم خود از انواع امکانات دیداری از قبیل نماهای نزدیک اشیا و احساسات چهره، استفاده از تصاویر واقعی، امکانات صوتی مانند بهره‌وری از تکه‌های موسیقایی و عمدتاً گفتارهای طولانی استفاده می‌کند. کارگردانی این فیلم را استافن هلنبرگ بر عهده دارد…

  

ادامه مطلب ...

نرم افزار رنگی کردن و تغییر رنگ عکس ها AKVIS Coloriage 9.5.1062.10402

AKVIS Coloriage نرم افزاری کارآمد برای رنگی کردن عکس های قدیمی و همچنین تغییر رنگ عکس های رنگی است. مسلما خیلی ها دوست دارند عکس های قدیمی بجا مانده را رنگی کنند و در گذشته های دور وقتی که دوربین های عکاسی تازه پدید آمده بوده اند ، رنگی کردن عکس ها یکی از سخت ترین فرایندها بود. ولی امروزه دیگر این کار اصلا سخت نیست و به راحتی با نرم افزارها میتواند این عمل را انجام داد. نیازی به صرف وقت فراوان نیز نیست و با چند ابزار و کمی حوصله رنگی کردن عکس های سیاه و سفید و… انجام خواهد شد. در مورد عکس های جدید و تغییر رنگ آنها نیز به همین منوال خواهد بود و کاربر میتواند به تغییر رنگ اجسام درون عکس اقدام کند و برای آن نیز بازهم باید از ابزارها استفاده نماید. کافی است محدوده مورد نظر را به نرم افزار نشان دهید و رنگ را انتخاب کنید تا نرم افزار به طور اتوماتیک به بررسی محدود تعیین شده فرایند تغییر رنگ را با هوشمندی انجام دهد به طوری که طبیعی به نظر برسد. همچنین نقاشان سیاه قلم و قلم میتوانند نقاشی های کشیده شده را اسکن کرده و به عکس تبدیل کنند و سپس با استفاده از این نرم افزار به رنگی کردن انها اقدام کنند. بنابراین با این نرم افزار میتوانید عکس های قدیمی و غیررنگی را ، رنگی کنید. عکس های رنگی را تغییر رنگ دهید و نقاشی های کشیده شده با قلم و سیاه قلم را رنگ نمایید و در نهایت فضای رنگی جدیدی را تجربه کنید.

 

AKVIS%20Coloriage%209.5.1062.10402 نرم افزار رنگی کردن و تغییر رنگ عکس ها AKVIS Coloriage 9.5.1062.10402

   ادامه مطلب ...

نرم افرار مدیریت کامپیوترها در شبکه Classroom Spy Professional 3.9.18.1

نرم افزار Classroom Spy محصول شرکت EduIQ این اجازه را به شما میدهد تا هر کاری که افراد متصل به شبکه در پشت رایانه ها انجام میدهند را بدون اینکه از پشت میز کارتان بلند شوید مشاهده نمایید و رایانه ها را نظارت کنید. بیشترین کاربرد این نرم افزار در کلاس های درس و کافی نت ها میباشد و به کمک مدیر سیستم میتوانید تمام فعالیت هایی را که افراد انجام میدهند مشاهده نمایید. همچنین میتوان تصاویر را با رایانه دانشجویان و دانش آموزان در کلاس به اشتراک گذاشت و سخنرانی خود و نمایش کارها را به راحتی انجام داد.

 

Classroom%20Spy%20Professional%203.9.18.1 نرم افرار مدیریت کامپیوترها در شبکه Classroom Spy Professional 3.9.18.1

   ادامه مطلب ...

نرم افزار طراحی آسان صفحات وب WYSIWYG Web Builder 9.4.3

WYSIWYG Web Builder نرم افزاری عالی برای طراحی و ساخت صفحات به صورت بصری و بدون نیاز به دانش فنی در حوزه HTML و کدنویسی می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از جدیدترین فناوری های دنیای وب نظیر HTML5 و CS5 و jQuery باعث می شود ، طراحی صورت گرفته توسط آن از دنیای تکنولوژی عقب نباشد. همانطور که گفته شد ، طراحی توسط این نرم افزار بسیار ساده و بدون نیاز به دانش فنی خواهد بود ، فقط کافی است به صورت بصری هرآنچه که میخواهید را با ابزارهای درون نرم افزار به صفحه اضافه کنید تا کد مورد نیاز آن توسط خود نرم افزار نوشته شود ، از جدول ها گرفته تا عکس ، ویدیو ، اسلایدشو و اشیاء مختلف نظیر دکمه و منوها و فیلدها و فرم ها ، تماما توسط نرم افزار پشتیبانی می شوند. در زمینه ابزارهای مربوط به متن ، کنترل تگ های هدینگ H1 , H2 , H3 و… و قابلیت افکت دادن به متن و ساخت متن ها رنگی و اضافه کردن Clip art ها از امکانات بخش متن است. در زمینه ابزارهای عکس موجود بودن افکت و امکان ساخت اسلایدشو و گالری عکس میتواند بسیار موثر باشد. همانطور که گفته شد ، نرم افزار از html5 و cs3 نیز استفاده میکند و در خروجی گرفتن میتوانید از این تکنولوژی ها استفاده کنید. قدرت دیگر نرم افزار امکان استفاده از امکانات jQuery است و کاربر میتواند براساس این قابلیت صفحاتش را بسازد. از jQuery میتواند در ساخت منوها ، انیمیشن و افکت ها استفاده کرد. قابلیتی به نام Built-in Content Management System نیز به کاربران سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس کمک میکند تا بتوانند برای سیستم ها نیز قالب طراحی کنند.

 

WYSIWYG%20Web%20Builder%209.4.3 نرم افزار طراحی آسان صفحات وب WYSIWYG Web Builder 9.4.3

   ادامه مطلب ...

نرم افزار مدیریت تگ های فایل های صوتی Mp3tag v2.61a Final

Mp3Tag نرم افزاری است که به کمک آن میتوانید به ویرایش تگ فایل های MP3, WMA, OGG و APE بپردازید. این نرم افزار میتواند تصویر خواننده و متن موسیقی رو از سایت هایی نظیر Amazon.com و FreeDB جستجو و وارد برنامه کند. همچنین این نرم افزار توانایی تغییر نام فایل های موسیقی شما رو در حجم زیاد دارد. از قابلیت های دیگه این نرم افزار می توان به پشتیبانی کامل از Drag&Drop و هماهنگی با Windows Media Player 11 اشاره کرد

 

Mp3tag%20v2.61a%20Final نرم افزار مدیریت تگ های فایل های صوتی Mp3tag v2.61a Final

   ادامه مطلب ...

دانلود مستند بازی های رایانه ای Video Games: The Movie 2014

 

Video Games: The Movie (2014) 720p WEB-DL

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

زیرنویس اختصاصی دانلود بهترین های قرن 21 به پست اضافه شد.

 

Video Games The Movie دانلود مستند بازی های رایانه ای Video Games: The Movie 2014

 

نام مستند : Video Games: The Movie

ژانر : مستند | انیمیشن | تاریخی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱۰۵ دقیقه

زبان : انگلیسی

زیرنویس : دارد ، اختصاصی دانلود بهترین های قرن 21

حجم : ۷۳۰ مگابایت

کیفیت : WEB-DL 720p

خلاصه : این فیلم یک مستند بلند در مورد تاریخچه ی بازی های رایانه ای می باشد که با هدف آموزش و سرگرم کردن مخاطب در مورد چگونگی بوجود آمدن بازی های رایانه ای ، نحوه ی فروش و مصرف توسط گیمرها ساخته شده است . این فیلم تنها یک مستند دیگر در مورد صنعت بازی نیست ، بلکه به دنبال چیزه ارزشمندتری است و آن پاسخ به این سوال است که یک گیمر و یا یک سازنده بازی بودن به چه معنی است ؟ اگر یک گیمر هستید با این مستند همراه شوید …

   ادامه مطلب ...

دانلود بازی موزیکال و کم حجم Circuits

Circuits یک بازی بسیار ساده و زیبا در سبک پازل می باشد . بازی به صورت موزیکال است که برای تکمیل مراحل آن می بایست به موزیک بازی به دقت گوش دهید . وظیفه ی شما تکمیل کردن مدارهای الکتریکی است . سازندگان بازی قصد داشته اند تا به پلیر یک تجربه ی جدید از موسیقی و بازی را بدهند به گونه ای که موزیک بخش مهمی از آن باشد . در حال حاضر این نسخه دارای ۲۵ موسیقی زیبا می باشد که میکسی از سبک های electronic ambient,dubstep و … هستند .

 

Circuits Cover دانلود بازی موزیکال و کم حجم Circuits

   ادامه مطلب ...

فیلم آموزشی رقص هیپ هاپ Hip Hop Dance Instruction

رقص هیپ هاپ به نوعی رقص گفته می‌شود که همراه با موسیقی هیپ هاپ انجام گرفته و بخشی از فرهنگ هیپ هاپ محسوب می‌گردد. این نوع رقص در دههٔ هفتاد میلادی توسط سیاه‌پوستان امریکایی ابداع گردید. آنچه این نوع رقص را از دیگر رقص‌ها متمایز می‌سازد طبیعت آزاد و خلاقانهٔ آن است. رقاصان این سبک معمولاً در رقابت‌های مختلفی شرکت کرده و حرکات جدید ابداعی خود را به نمایش می‌گذارند.سبک‌های اصلی رقص هیپ‌هاپ شامل هیپ هاپ که هیپ هاپ دنس را بر روی هیپ هاپ موزیک انجام میدهند که در این نوع دنس روی ریتم موزیک رقصیدن خیلی مهم است و از ویژگی های مهم ای دنس محسوب میشود. (بعضی افراد فکر میکنند هیپ هاپ دنس همان بریک دنس است ولی این دو از هم جدا هستند) ، لاک (که همان پاپی دنس هم میگویند یا همان رباتی و عروسکی) و پامپ می‌گردد. بریک جدا از هیپ هاپ دنس است ولی در دنس های تیمی میتوان با هم از این دو دنس استفاده کرد و بریک دنس به قدرت بدنی بیشتری نسبت به سایر دنس ها نیاز دارد. این سبک‌ها از قدیمی‌ترین سبک‌های این رقص محسوب شده، و در مسابقات جهانی این سبک اجرا می‌گردند. و به تمامی دنس های زیر شاخه هیپ هاپ رقص خیابانی هم میگوند.

 

Hip Hop Dance Instruction فیلم آموزشی رقص هیپ هاپ Hip Hop Dance Instruction

 

   ادامه مطلب ...

دانلود مستند جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین BBC – FIFA World Cup 1978 2014

 

BBC – FIFA World Cup 1978 (2014) PDTV X264 MKV

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

FIFA World Cup 1978 دانلود مستند جام جهانی 1978 آرژانتین BBC   FIFA World Cup 1978 2014

 

نام مستند : FIFA World Cup 1978 – جام جهانی ۱۹۷۸

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

حجم : ۹۹۹ مگابایت

کیفیت : PDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : جام جهانی فوتبال ۱۹۷۸ یا یازدهمین دوره جام جهانی فوتبال در کشور آرژانتین بر‌گزار شد. این بازی‌ها از ۱ ژوئن ۱۹۷۸ تا ۲۵ ژوئن انجام گرفت. شانزده تیم در این بازی‌ها حضور داشتند و در نهایت آرژانتین میزبان با پیروزی برابر هلند به قهرمانی رسید.بازی‌ها در ۴ گروه بر‌گزار شد و دو تیم اول هر گروه به مرحله دوم می‌رفتند.در مرحله دوم در دو گروه مسابقه می‌دادند. تیم‌های اول به فینال و تیم‌های دوم به رده بندی می‌رفتند. بازی فینال را تیم آرژانتین و هلند و رده بندی را ایتالیا و برزیل بر‌گزار کردند…

   ادامه مطلب ...

دانلود تمامی آلبوم های موسیقی بی کلام مایک رولند Mike Rowland – Collection

مایک رولند، یک آهنگساز در سبک کلاسیک و بی کلام می باشد که آلبوم های معروف او همچون Fairy Ring برای علاقه مندان این سبک از موسیقی شناخته شده است . او دارای مدرک کارشناسی ارشد در موسیقی الکتروآکوستیک است و به گفته ی خودش ، موسیقی های او با شنونده از درون حرف می زنند . در این پست تمامی آلبوم های منتشر شده از این هنرمند را به صورت رایگان و با بهترین کیفیت برای شما آماده کرده ایم که در ادامه می توانید به صورت جداگانه هر آلبوم را دریافت نمایید .

 

Mike Rowland   Collection دانلود تمامی آلبوم های موسیقی بی کلام مایک رولند Mike Rowland   Collection

  

ادامه مطلب ...

دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 July 2014

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ July 2014، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده July 2014 |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 July 2014

   ادامه مطلب ...

دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Chip

Chip یک بازی کم حجم در سبک پازل ایزومتریک در رابطه با ربات ها ، الکتریسیته و لباس های مجلسی می باشد! پلیرها می بایست به ربات کوچک Chip کمک نمایند ، او توسط یک تبهکار به نام Rust زندانی شده است . در این بازی با با اشیاهای زیادی همچون توپ ، آهن ربا و آینه به چیپ انرژی برسانید تا زنده بماند . همچنین در مراحل بالاتر می بایست مسیر این اشیاها را نیز تغییر دهید تا معمای بازی را حل کنید . در طی بازی ۷۵ مرحله ی متنوع را مشاهده خواهید کرد که با ۳ شخصیت دوست داشتنی نیز آشنا می شوید .

 

Chip Cover دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Chip

   ادامه مطلب ...

دانلود مجموعه ۹۳ والپیپر با موضوع رنگ قرمز Red Wallpapers

Ultra HD Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۳ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات گوناگون را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۳۸۴۰×۲۱۶۰ آماده شده اند .

 

Red Wallpapers دانلود مجموعه 93 والپیپر با موضوع رنگ قرمز Red Wallpapers

 

   ادامه مطلب ...

تبدیل فایلهای word به pdf با نرم افزار doPDF 7.2 Build 365 - کامپیوتر

doPDF 7.2 Build 365 نرم افزاری رایگان و فوق العاده است که به شما کمک می کند به راحتی فایلهای Word را به فرمت PDF ذخیره کنید. بعد از نصب این برنامه یک پرینتر مجازی به نام DoPDF در منوی پرینترهای شما اضافه خواهد شد که شما می توانید با استفاده از آن فایل مربوطه را به فرمت PDF ذخیره کنید. علاوه بر این یک Toolbar نیز به Word شما اضافه می شود که دارای دکمه ای به نام Save as PDF میباشد که کار شما را برای ساخت صفحات پی دی اف بسیار آسان می نماید.


 

ادامه مطلب ...

دانلود Speed Spam نرم افزار تایپ سریع - کامپیوتر

اگر میخواهید مطلبی با سرعت بسیار بالا وارد کنید از این نرم افزار استفاده کنید . (مخصوص دانلود بهترین های قرن 21 )




  ادامه مطلب ...

بازی اتومبیل رانی GT Racing 2: The Real Car Exp v1.3.0 – اندروید

GT Racing 2 این بازی که دقایقی پیش توسط شرکت معروف Gameloft منتشر شد که یک بازی ماشین سواری و اتومبیلرانی در مکان هایی کاملا واقعی برای سیستم عامل اندروید می باشد که تجربه ی بهترین و هیجان برانگیزترین بازی های ماشینی را در اندرویدفون شما به ارمغان می اورد! در این بازی شما می توانید به صورت یک نفره و یا چند نفره با دوستان خود به رقابت بپردازید و در مسابقات مختلف از انواع ماشین های مرسدس بنز، فراری، دوج، نیسان، آئودی، فورد و غیره استفاده کنید!در واقع در این بازی گیم لافت بیشتر روی حرفه ای بودن و مسابقاتی به شکل واقعی کار کرده که به همین خاطر می تواند جزو بازی های پر طرفدار این شرکت قرار گیرد .این بازی بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست.

 

GT Racing 2 The Real Car Exp v1.3.0 بازی اتومبیل رانی GT Racing 2: The Real Car Exp v1.3.0 – اندروید

   ادامه مطلب ...

بازی سرگرم‌کننده Subway Surfers Paris 1.26.0 – اندروید

بازی Subway Surfers یکی از بازی‌های محبوب و اعتیادآور موبایل است که طرفداران زیادی دارد. در این بازی شما در حال فرار از دست نگهبان خط راه‌آهن هستید و باید تا جایی که می‌توانید به‌فرار خود ادامه دهید، در مسیر فرارتان باید از بین قطارهایی که به‌طرف شما می‌آیند عبور کنید. همچنین هرچه بیشتر بازی کنید سکه‌هایی دریافت می‌کنید که می‌توانید با خرج کردن آن‌ها قابلیت‌های خود را افزایش دهید. در نسخه‌ی جدید بازی، فضای بازی به پاریس تغییر پیدا کرده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Subway Surfers Paris 1.26.0 بازی سرگرم‌کننده Subway Surfers Paris 1.26.0 – اندروید

   ادامه مطلب ...

نرم افزار صداهای آرامش‌ بخش White Noise 5.6.3 – اندروید

نرم‌افزار White Noise مجموعه‌ای از ۴۰ صدای آرامش‌بخش برای کمک به خوابیدن بهتر شما است. صداهای آرامش‌بخش این نرم‌افزار در پس‌زمینه‌ی موبایل شما پخش خواهد شد و پس از زمانی که شما مشخص می‌کنید، این صدا قطع خواهد شد. صداهایی نظیر موج دریا، بارش باران و… همچنین صدای زنگ برای بیدار کردن شما از خواب نیز در همین نرم‌افزار گنجانده شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۵ و بالاتر نیاز دارید.

 

White Noise 5.6.3 Full نرم افزار صداهای آرامش‌ بخش White Noise 5.6.3 – اندروید

   ادامه مطلب ...

نرم افزار خواندن بارکد Barcode Scanner v4.7.0 – اندروید

نرم افزارهای زیادی در زمینه ی خواندن کدهای QR برای سیستم عامل اندروید موجود می باشد که با آن ها می توانید بارکد اجناس مختلف را بخوانید و اطلاعات آن ها را بدست آورید.با Barcode Scanner و با استفاده از دوربین گوشی می توانید شروع به خواندن بارکدها و بدست آوردن اطلاعات دقیق از آنها نمایید. برای مثال می توانید بارکد محصولات را بخوانید و از قیمت آنها آگاهی پیدا کنید یا می توانید کدهای QR در سایت ها را خوانده و به محتویات آنها دسترسی پیدا کنید.برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.‍۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Barcode Scanner v4.7.0 نرم افزار خواندن بارکد Barcode Scanner v4.7.0 – اندروید

   ادامه مطلب ...

بازی روی خط On the line v1.3 – اندروید

بازی On the line یا بازی روی خط یک بازی دونده ای سریع است که برای اولین بار این انگشت شماست که شخصیت اصلی بازی محسوب می شود !نها کاری که باید انجام دهید این است که انگشت خود را بر روی صفحه نمایش نگه دارید و سعی کنید تا از روی خطوط حرکت کنید، اما اگر فکر می کنید این کار آسان است، سخت در اشتباه هستید! یک بازی خلاقانه و بسیار عالی که هر دفعه که شما آن را بازی میکنید فرق می کند. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.‍۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

On the line v1.3 بازی روی خط On the line v1.3 – اندروید

   ادامه مطلب ...

نرم افزار بهینه سازی اورژانسی ویندوز Wise Care 365 Pro 3.13.Build.272

Wise Care 365 نرم افزاری کامل برای بهینه سازی ویندوز و افزایش سرعت آن می باشد. این نرم افزار میتواند با بهینه سازی رجیستری و همچنین آزاد سازی حافظه رم در کنار قابلیت هایی مانند یکپارچه سازی هارد دیسک و رجیستری در نهایت باعث بهینه سازی کامل ویندوز شود. این نرم افزار در ابتدا میتواند رجیستری ویندوز را پاکسازی کند و از ورودی های نامعتبر تهی سازد تا ویندوز سریعتر و بهتر اجرا شود. سپس با یکپارچه سازی و بهینه سازی آن رجیستری را به طور کامل تعمیر خواهد کرد. قابلیت بعدی در رابطه با هارد دیسک است ، این نرم افزار میتواند هارد دیسک را دیفرگمنت یا یکپارچه سازی کند و مسلما این امر باعث سرعت دسترسی بهتر به داده خواهد شد. توانایی مهم بعدی ، آزاد سازی حافظه رم است. این نرم افزار میتواند با آزاد کردن حافظه رم از پروسه های نامعتبر و سنگین ، حافظه رم بهتر و در نتیجه سرعت بیشتری را در اختیارتان قرار دهد. این برنامه را می توانید از دانلودها دریافت نمایید

 

Care%20365%20Pro%203.13.Build.272 نرم افزار بهینه سازی اورژانسی ویندوز Wise Care 365 Pro 3.13.Build.272

   ادامه مطلب ...

نرم افزار ضبط موسیقی Apowersoft Streaming Audio Recorder 3.3.5

بسیاری از سایت های مرتبط با موسیقی به دلیل وجود قوانین کپی رایت اجازه دانلود رایگان آهنگ ها را نمیدهند. ولی شما میتوانید با استفاده از پلیری که در آن سایت ها وجود دارد به صورت آنلاین به موسیقی مورد نظر خود گوش دهید. Apowersoft Streaming Audio Recorder نرم افزار قدرتمندی است برای ضبط صدا از منابعی همچون اینترنت ( موسیقی های آنلاین ) و یا ضبط مستقیم از میکروفون متصل به کامپیوتر . بزار تبدیل فرمت قدرتمند آن برای تبدیل صدای ضبط شده به فرمت های محبوب مانند MP3, WMA, WAV, OGG, AAC کاربرد دارد .

 

Apowersoft Streaming Audio Recorder 3.3.5 نرم افزار ضبط موسیقی های آنلاین Apowersoft Streaming Audio Recorder 3.3.5

   ادامه مطلب ...

نرم افزار مسنجر نیم باز Nimbuzz Messenger v3.1.2 – اندروید

نیماز که احتمالا با اسم آن آشنایی داشته باشید یکی از پرطرفدارترین مسنجر های اندروید و دیگر پلتفرم ها از جمله PC می باشد . Nimbuzz به شما این امکان را می دهد که به راحتی با دوستان خود در یاهو ، G talk ، فیس بوک و لایو مسنجر به گفتگو بپردازید و فایل ها و عکس های خود را به اشتراک بگذارید و از داشتن یک مسنجر کامل لذت ببرید ! این برنامه امکاناتی نظیر چت روم را نیز دارد که می توانید به آنها کانکت شوید و اتصال آن نیز بسیار سریع و سبک می باشد که می توانید حتی با اینترنت GPRS نیز به آن ها وصل شوید .برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

Nimbuzz%20Messenger%20v3.1.2 نرم افزار مسنجر نیم باز Nimbuzz Messenger v3.1.2 – اندروید

   ادامه مطلب ...

بازی استراتژیک PLAYMOBIL Knights v1.0 – اندروید

در بازی PLAYMOBIL Knights باید سوار بر اسب خود شده و با کاوش در جنگل های خطرناک به گنجینه های طلا دسترسی پیدا کنید .اگر به بازی های هیجانی علاقه دارید بدون شک PLAYMOBIL Knights می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد ! تمام تلاش و کوشش خود را به کار برده و دشمنان را در طول مسیر نابود نمایید .این بازی بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست.

 

PLAYMOBIL Knights v1.0 بازی استراتژیک PLAYMOBIL Knights v1.0 – اندروید

   ادامه مطلب ...

نرم افزار ارتباطی BeeTalk v1.4.5 – اندروید

نرم افزار BeeTalk یک مسنجر رایگان لذت بخش همراه توابع مومنت و غیره برای سیستم عامل اندروید می باشد که دارای امکاناتی امکاناتی نظیر تماس صوتی ،ارسال پیام با شکلک های جذاب و زیبا ،پیدا کردن کسانی که در نزدیکی شما هستند ، و… را کاملا رایگان دارا میباشد. با این نرم افزار میتوانید پیام های جادویی بفرستید! یعنی پیام پس از مدتی ناپدید می شوند . از ویژگی های این نرم افزار میتوان به بی نهایت به مکالمه و چت بپردازید بدون هیچ هزینه ای ، پیدا کردن افراد دیگر در محدوده اطراف خود ، چت به صورت گروهی با دیگر دوستان و … اشاره کرد . برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

BeeTalk%20v1.4.5 نرم افزار ارتباطی BeeTalk v1.4.5 – اندروید

   ادامه مطلب ...

دانلود فصل اول انیمیشن The Tom and Jerry Show 2014


The Tom and Jerry Show WebRip (2014) Mkv

|اتمام فصل اول|

|زیرنویس فارسی قسمت پنجم و ششم به پست اضافه شد|

 

The Tom and Jerry Show cover دانلود فصل اول انیمیشن The Tom and Jerry Show 2014

 

نام انیمیشن: The Tom and Jerry Show – سریال کارتونی موش و گربه

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی تام و جری بر اساس سریال کارتونی به همین نام که در سال ۱۹۷۵ تولید شد، ساخته شده است. این انیمیشن دارای ۵۲ قسمت می باشد که از ۹آپریل ۲۰۱۴ بر روی شبکه های تلویزیونی امریکا در حال پخش است. تهیه کننده ی این انیمیشن Warner Bros. Animation و Renegade Animation هستند. هر قسمت از این انیمیشن مدت زمان ۱۱ دقیقه می باشد و به گفته ی  سازندگان سری جدید این انیمیشن، قرار است تا حس واقعی شخصیت ها حفظ شده و با همان فضای قبلی، روایت های جدیدی صورت بگیرد و …

 

ادامه مطلب ...

نرم افزار مسنجر محبوب لاین LINE: Free Calls & Messages v4.5.3 – اندروید

مسنجر LINE، یک ابزار مفید برای ارتباط متنی، صوتی و تصویری با دوستان از طریق اینترنت و به‌صورت رایگان است. با کمک LINE می‌توانید با دوستانتان به‌طور نامحدود و فقط با داشتن اینترنت چت کنید. LINE همچنین دارای مجموعه‌ای گسترده از شکلک‌ها است. یکی از مزیت‌های LINE نسبت به برخی برنامه‌های دیگر، استفاده‌ی بسیار کم آن از اینترنت است به‌طوری که با اینترنت‌های نه‌چندان قوی نیز می‌توانید به‌راحتی در LINE با دوستانتان گفتگو کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.‍۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

LINE%20Free%20Calls%20%26%20Messages%20v4.5.3 نرم افزار مسنجر محبوب لاین LINE: Free Calls & Messages v4.5.3 – اندروید

   ادامه مطلب ...

نرم افزار پخش فایل های مالتی مدیا BSPlayer v1.16.169 – اندروید

BSPlayer نرم افزار معروفی است که برای ویندوز نیز ارائه می شود ولی در این مطلب دانلودها نسخه ویژه آندروید را معرفی کرده است. BSPlayer نرم افزار قوی برای پخش فایل های ویدیویی و صوتی با فرمت ها avi, divx, flv, mkv, mov, mpg, mts, mp4, m4v, rmvb, wmv, 3gp, mp3 و… می باشد. همچنین با نصب این نرم افزار میتوانید محتواهای انلاین مالتی مدیا در بستر وب با فرمت های مانند RTMP, RTSP, MMS را نیز مشاهده کنید. این نرم افزار قدرتمند از زیرنویس نیز پشتیبانی میکند و میتوانید به همراه تماشای ویدیو زیرنویس هایی با فرمت ssa/ass, srt, sub را به فیلم الحاق کنید.

 

BSPlayer v1.16.169 نرم افزار پخش فایل های مالتی مدیا BSPlayer v1.16.169 – اندروید

   ادامه مطلب ...

دانلود The Legend of Korra Season 3: Change 2014


Avatar: The Legend of Korra Season 3: Change HDTVRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت ششم و هفتم (نسخه کم حجم) به پست اضافه شد|

|زیرنویس فارسی قسمت ششم به پست اضافه شد|

 

The legend of korra book 3 change cover دانلود فصل سوم انیمیشن آواتار افسانه ی کورا: تغییر The Legend of Korra Season 3: Change 2014

 

نام انیمیشن: Avatar: The Legend of Korra Season 3: Change 2014 – آواتار افسانه ی کورا – فصل سوم: تغییر

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۶۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

زیرنویس فارسی: دارد، اختصاصی دانلود بهترین های قرن 21

خلاصه داستان: سرانجام فصل سوم انیمیشن محبوب و دوست داشتنی آواتار: افسانه ی کورا عرضه شد. داستان فصل سه -با نام تغییر- در راستای فصل های یک و دو و بازشدن دروازه ارواح توسط اوتار کورا است و ماجرا بیشتر درباره تحولات دنیا پس از مبارزه کورا با واتو و اونولاک است که باعث میشود ارواح و مردم معمولی همراه هم  زندگی کنند و ….

  

ادامه مطلب ...

دزدی حرفه ای

با حال ترین ویدیوی دزدی در دنیا حتما ببینید از دست ندید


  ادامه مطلب ...

بازی دفاعی Toy Defense 3: Fantasy 1.4 – آیفون ، آیپد و آیپاد

اولین کسی باشید که وارد دنیای جادویی دفاع اسباب بازی ۳ می شوید و با اژدها وحشتناک و اجنه مبارزه می کنید.Toy Defense 3: Fantasy نسخه ی سوم بازی فوق العاده پرطرفدار دفاع اسباب بازی می باشد که شما در این بازی به قرن ۱۰ باز میگردید و در نقش یک فرمانده لایق رزمندگان خود را آموزش دهید و یک ارتش قدرتمند از کمانداران، جادوگران و درمانگران تشکیل دهید تا دشمنان را نابود و سرزمین های خود را گسترش دهید!برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Toy Defense 3 Fantasy بازی دفاعی Toy Defense 3: Fantasy 1.4 – آیفون ، آیپد و آیپاد

   ادامه مطلب ...

نرم افزار اشتراک گذاری تصاویر Snapchat 5.0.14.0 – اندروید

آیا دوست دارید تا عکس های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید ؟ ما Snapchat را به شما معرفی می کنیم .Snapchat یکی از بهترین نرم افزارهای اشتراک گذاری عکس برای اندروید می باشد که این برنامه این امکان را به شما می دهد تا عکس های خود را در اینترنت آپلود کرده و سپس آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . با این نرم افزار می توانید از خود عکس بگیرید و سپس مدت زمانی را تنظیم کنید و سپس عکس خود را بفرستید. در این صورت گیرنده به محض اینکه آن را دریافت کرد بعد از اتمام زمان تعیین شده، عکس از حافظه هر دو گوشی پاک می شود !!این نرم افزار بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

 

Snapchat 5.0.14.0 نرم افزار اشتراک گذاری تصاویر Snapchat 5.0.14.0 – اندروید

   ادامه مطلب ...

بازی آشپزی Gourmet Chef Challenge v1.035 – اندروید

بخشی از یک برنامه تلویزیونی پرطرفدار شوید و به یک آشپز معروف تبدیل شوید ! Gourmet Chef Challenge یک بازی با گرافیک خارق العاده از استودیوی بازیسازی معروف Anuman می باشد که در این بازی شما در نقش جولیانا صاحب یک رستوران معروف و بزرگ می باشید که دوست دارد غذاهایی بسیار خوشمزه و جدید درست کنید و در رقابت های جهانی مقام اول را به دست آورد! شما باید به انواع مکان های مختلف سفر کنید و مواد تشکیل دهنده غذاهای مختلف را کشف کرده تا به عنوان آشپز درخشان انتخاب شوید.این بازی بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست.

 

Gourmet Chef Challenge %28Full%29 1.035 بازی آشپزی Gourmet Chef Challenge v1.035 – اندروید

   ادامه مطلب ...

بازی زیبای LEGO Marvel Super Heroes 1.0 – آیفون و آیپد

بازی LEGO Marvel Super Heroes: Universe in Peril درباره‌ی قهرمانان داستان‌های Marvel هستند. شما در این بازی می‌توانید قهرمانانی مثل Iron Man, Spider-Man, Hulk, Captain America و… را کنترل کنید و دشمنان خود را با کمک قدرتهای ویژه‌ی هر قهرمان نابود کنید. در این بازی بیش از ۹۱ کاراکتر وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را کمترل کنید. همچنین بازی دارای ۴۵ مرحله‌ است که ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کنند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به ۲.۲ گیگابایت فضای خالی نیاز دارید. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

lego marvel sh بازی زیبای LEGO Marvel Super Heroes 1.0   آیفون و آیپد

 

   ادامه مطلب ...

دانلود انیمیشن آقای پیبادی و شرمن Mr. Peabody & Sherman 2014


Mr. Peabody and Sherman BDRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و نسخه اوریجینال و با ۲ کیفیت BDRip 720p و BDRip 1080p می باشد|

|صدای دوبله فارسی انیمیشن به صورت جداگانه به پست اضافه شد|

 

Mr Peabody Sherman دانلود دوبله فارسی انیمیشن آقای پیبادی و شرمن Mr. Peabody and Sherman 2014

 

نام انیمیشن: Mr. Peabody and Sherman – آقای پیبادی و شرمن

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۹۲ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/BDRip 1080p

IMDB

دوبله فارسی (گروه دوبلاژ آوای ایران)

نسخه اوریجینال

خلاصه داستان: آقای پیبادی ، کامل ترین سگ دنیا ، به همراه دوست بازیگوشش شرمن ، با استفاده از ماشین زمان شرمن که WABAC نام دارد می خواهند به ظالمانه ترین ماموریت بشر که توسط یک سگ و انسان انجام شده اند بروند ، ولی آنها به صورت تصادفی به یک جای دیگر سفر می کنند و مشکلاتی برایشان به وجود می آید …

   ادامه مطلب ...

نرم افزار محافظت از فایل ها CryptoExpert 8.35.14127.4572

اگر به دنباله برنامه یا راه کاری میباشد تا بتوانید بهتر از فایل هی خود محافظت به عمل آورید ما این برنامه CryptoExpert را به شما پیشنهاد میکنید .CryptoExpert یک نرم افزار قدرتمند و حرفه ای در زمینه نگهداری و حفاظت از فایلها و فولدرهای مختلف سیستم با ایجاد یک دیسک مجازی می باشد. با کمک این برنامه می توانید تمامی اطلاعات مهم و حیاتی خود را درون درایور مجازی که توسط برنامه ساخته می شود بریزید و با قرار دادن پسورد بر روی آنها دسترسی تمامی افراد به این فایلها را محدود کنید و اجازه ندهید کسی به آن نفوذ کند . نرم افزار موجود با در اختیار داشتن انواع الگوریتمهای مانند BLOWFISH, CAST, or 3DES قادر میباشد که از فایل های شما مراقبت لازم را به عمل آورد و همین باعث میشود هیچ گونه محدودیتی برای فایل ها و فولدر های شما نباشد.

 

CryptoExpert 8.35.14127.4572 نرم افزار محافظت از فایل ها CryptoExpert 8.35.14127.4572

   ادامه مطلب ...

نرم افزار میکس فیلم Grass Valley Edius Pro 7.31 Build 1540

Grass Valley Edius نرم افزاری بسیار قدرتمند و حرفه ای متعلق به شرکت Canopus است در زمینه مونتاژ، ویرایش و میکس فایل های ویدیویی ۴K, 3D, HD, SD میباشد. این برنامه Work flow یکپارچه ای را فراهم می کند که قابلیت پذیرش انواع فرمت های ویدئو را دارد و امکان ویرایش هم زمان تمام فرمت ها را با هم و نیز ویرایش فرمت های SD ,HD را بصورت هم زمان داراست.همچنین این شرکت اقدام به تهیه یک کارت سخت افزاری نیز برای این محصول خود نموده است تا کاربران حرفه ای با استفاده از کارت کپچر و این نرم افزار به صورت کاملا تخصصی اقدام به مونتاژ تصاویر نمایند. ویرایش فیلم های ۳D ، جعبه ابزار قابل تنظیم ، امکان تبدیل ویدیو به فرمت AVCHD ، رایت مستقیم روی Blu-ray و DVD از امکانات این نرم افزار است .

 

Grass Valley Edius Pro 7.31 Build 1540 نرم افزار میکس فیلم Grass Valley Edius Pro 7.31 Build 1540

   ادامه مطلب ...

نرم افزار جلوگیری از خاموشی سیستم Don’t Sleep v3.2.1

یک کامپیوتر به دلایل مختلفی ممکن است Shutdown، Restart و یا Sleep شود! Dont Sleep نرم افزاری است که از به خواب رفتن سیستم جلوگیری می کند. Don’t Sleep یک ابزار بسیار کوچک و قابل حمل برای جلوگیری از عملیات هایی نظیر خاموشی سیستم، خاموشی موقت، هایدبرنیت، ری استارت و… در کامپیوتر مورد استفاده قرار میگیرد به خصوص زمانی مفید واقع میشود که بخواهید نرم افزار های قدیمی را در ویندوز ۷ یا ویستا اجرا کنید که ممکن است بدون خبر اولیه، سیستم را ری استارت کنند.شما می توانید با خیال راحت فایل های مورد نظر خود را بدون ترس از به خواب رفتن سیستم برای دانلود و امور دیگر قرار دهید و سیستم را برای مدت خاصی روشن بگذارید.

 

Don%27t Sleep v3.2.1 نرم افزار جلوگیری از خاموشی سیستم Dont Sleep v3.2.1

   ادامه مطلب ...